فردا ادارات و بانکهای تهران تعطیل شد

فردا ادارات و بانکهای تهران تعطیل شد
به گزارش به نقل از خبرآنلاین، کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان تهران بر اساس گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا طی روزهای آینده ادارات، مؤسسات دولتی، مراکز تجاری، مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، بانکها و شهرداریها به استثنای مراکز درمانی، امدادرسان و خدماتی و شعب کشیک بانکها و انتظامی در روز چهارشنبه 10 دی ماه در سطح استان تهران را تعطیل اعلام کرد.
کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان تهران توصیه کرد: شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از قطعی برق و افت فشار گاز و رعایت رفاه و آسایش هموطنان عزیز با مصرف بهینه انرژی حداکثر همراهی و صرفهجویی لازم را به عمل آورند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
برنامه کاری بانکهای تهران برای دو روز...
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی گفت: 9 و 10 آذرماه به سبب تداوم آلودگی هوا، بانکهای... 8 آذر 1404
اخطار و قطع گاز در انتظار ادارات بی انضباط
طبق مصوبه هیات وزیران ادارات دولتی در زمستان امسال زیر ذرهبین پایش مصرف گاز هستند. 6 آبان 1404



نظرات شما