بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.
به گزارش
نسیم اقتصاد، بانک ایران زمین نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان، از تمامی مشتریان دعوت میکند تا در نظرسنجی تجربه مشتریان بانکی شرکت کنند.
ثبت دیدگاههای شما به بانک کمک میکند تا خدمات خود را بهبود بخشیده و تجربهای بهتر برای همه مشتریان فراهم کند.
از همراهی و نظرات ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم.
مهلت شرکت در نظرسنجی: 15 دیماه 1404
لینک نظرسنجی:
https://cbi.ir/survey/34059.aspx
ب
صدای شما مسیر ما را روشن می کند
اقتصاد آرا: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد آرا ، بانک ایران زمین نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان، از تمامی مشتریان دعوت میکند تا در نظرسنجی تجربه مشتریان بانکی شرکت کنند.
ثبت دیدگاههای شما به بانک کمک میکند تا خدمات خود را بهبود بخشیده و تجربهای بهتر برای همه مشتریان فراهم کند.
از همراهی و نظرات ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم.
مهلت شرکت در نظرسنجی: 15 دیماه 1404
لینک نظرسنجی:
https://cbi.ir/survey/34059.aspx
لینک کوتاه
نظرات شما