بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، بانک ایران زمین نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان، از تمامی مشتریان دعوت می‌کند تا در نظرسنجی تجربه مشتریان بانکی شرکت کنند.
 
ثبت دیدگاه‌های شما به بانک کمک می‌کند تا خدمات خود را بهبود بخشیده و تجربه‌ای بهتر برای همه مشتریان فراهم کند.
 
از همراهی و نظرات ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم.
 
مهلت شرکت در نظرسنجی: 15 دی‌ماه 1404
 
لینک نظرسنجی: https://cbi.ir/survey/34059.aspx
ب
 
صدای شما مسیر ما را روشن می کند
اقتصاد آرا: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.
 
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد آرا ،  بانک ایران زمین نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان، از تمامی مشتریان دعوت می‌کند تا در نظرسنجی تجربه مشتریان بانکی شرکت کنند.
 
ثبت دیدگاه‌های شما به بانک کمک می‌کند تا خدمات خود را بهبود بخشیده و تجربه‌ای بهتر برای همه مشتریان فراهم کند.
 
از همراهی و نظرات ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم.
 
مهلت شرکت در نظرسنجی: 15 دی‌ماه 1404
 
لینک نظرسنجی: https://cbi.ir/survey/34059.aspx

 

لینک کوتاه
صدای شما مسیر ما را روشن می کند