صادرات از مرزهای جنوبی کشور استارت خورد
بررسیها نشان میدهد همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب...1 تیر 1405

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از حذف سهمیه ذخیره بنزین تمامی خودروهای دولتی، مناطق آزاد و وارداتی خبر داد.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایلنا، کرامت ویسکرمی گفت: طبق بند 3 مصوبه هیات وزیران، از 22 آذرماه، تمامی خودروهای دولتی، مناطق آزاد، وارداتی و خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل، مشمول سهمیههای 1500 و 3000 تومانی نخواهند بود و فقط با نرخ آزاد 5000 تومانی سوختگیری میکنند.
وی تأکید کرد: همچنین سهمیه ذخیره بنزین این خودروها از تاریخ 22 آذرماه حذف و غیرقابل استفاده شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی بیان کرد: سهمیه خودروهای شخصی بدون تغییر باقی است؛ ماهانه 160 لیتر شامل 60 لیتر با نرخ 1500 تومان و 100 لیتر با نرخ 3000 تومان. مصرف مازاد نیز با کارت جایگاه و نرخ 5000 تومان عرضه میشود.
ویسکرمی گفت: مدت ذخیره سهمیه 1500 تومانی 6 ماه است و سهمیه 3000 تومانی بهصورت ماهانه واریز میشود.
طبق اعلام وزارت نفت، اکنون حدود 41 میلیون وسیله نقلیه در کشور وجود دارد که از این میان... 30 خرداد 1405
جانشین فرمانده انتظامی کشور با ابلاغ راهبردهای جدید به پلیس آگاهی، بر برخورد قاطع با... 27 خرداد 1405
اسقاط خودرو در سال گذشته 204 هزار عدد در تمام کاربریهای سواری، تاکسی، نیسان و... 20 خرداد 1405
امکان خرید خودروهای وارداتی جدید از شرکت بهمنموتور با حساب وکالتی بانک صادرات ایران... 18 خرداد 1405
معاون وزیر صمت گفت: برای تعیین قیمت محصولات وارداتی، استعلامهایی از گمرک، بانک مرکزی... 14 خرداد 1405
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که بازار با کمبود عرضه مواجه... 22 اردیبهشت 1405
نماینده اراک در مجلس گفت: دستگاههای نظارتی و قضایی باید وضعیت قیمتگذاری خودرو را... 17 اردیبهشت 1405
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به این مسئله که ورق مورد نیاز خودروسازان تامین شده است و این... 9 اردیبهشت 1405
نظرات شما