خانواده 1.5 میلیون نفری حمل و نقل جاده ای کشور به...
با امضای تفاهمنامه همکاری بیمه دی و کانونهای کامیونداران، رانندگان و...11 شهریور 1404
با امضای تفاهمنامه همکاری بیمه دی و کانونهای کامیونداران، رانندگان و حمل و نقل داخلی، بیش از 600 هزار نفر از مالکان و رانندگان حمل و نقل جادهای به همراه خانواده هایشان (حدود یک و نیم میلیون نفر) تحت پوشش بیمه دی قرار گرفتند.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی مدیر عامل شرکت بیمه دی، رستمی رییس کانون کامیونداران کشور، خدائی رییس کانون رانندگان و تیموری رییس کانون حمل و نقل جادهای، طی مراسمی در شرکت بیمه دی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
مدیرعامل بیمه دی در این نشست که در سالن نو اندیشی شرکت بیمه دی برگزار شد گفت: بخش حمل و نقل، ستون فقرات اقتصاد و تجارت کشور است چرا که این بخش در زنجیره تامین، ثبات اقتصادی، پویایی و برنامه پذیری تولید و توزیع، نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد، این قشر زحمت کش سالانه نزدیک به 650 میلیون تن کالا را در کشور جابجا میکنند که حدود 180 میلیون تن آن کالاهای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی است و همین اعداد و ارقام خود مبین نقش کلیدی این قشر مؤثر در جامعه است.
وی اظهار داشت: رانندگان بخش حمل و نقل جادهای که جمعیت قابل توجهی هستند به عنوان ایثارگران عرصه اقتصاد، نباید دغدغه بیمه برای خود و خانواده هایشان داشته باشند و بر همین اساس شرکت بیمه دی به منظور کاهش این دغدغه و با نگاه همدلی اجتماعی، برای کاهش این دغدغه و نهایتا آثار اقتصادی آن بر کشور، اقدام به پیگیری تفاهمنامه با کانونهای یاد شده کرده است.
هادی عبداللهی اضافه کرد: رانندگان بخش جادهای کشورهمچنانکه در دفاع مقدس، بحرانهای مختلف و در زمان فراگیری کرونا در کنار مردم و برای آرامش در تولید، توزیع و تجارت متعهدانه دست از کار نکشیدند و اجازه ندادند اقتصاد کشور دچارچالش شود شایسته هر گونه خدمت هستند و بر همین اساس شرکت بیمه دی امروز تصمیم گرفته تا این جامعه را از ارائه خدمات بیمهای خود بهرهمند سازد.
وی خطاب به مسوولان این کانونها گفت: امروز فصل مشترکی بین جامعه رانندگان و کامیونداران کشور و بیمه دی به صورت خدمات اجتماع محور شکل گرفته است.
وی در عین حال به این مسوولان توصیه کرد: برای ارائه بهتر خدمات به این قشر زحمت کش و موثر، میبایست با تجمیع پرتفوها و کاهش ریسک در همه بخشهای مرتبط، و برنامه ریزی در این خصوص، بتوان در کنار سایر خدمات بیمهای، خدمات درمانی و تکمیلی در خوری به این قشر عزیز و خانواده هایشان ارائه کرد.
وی در عین حال به مدیران شرکت بیمه دی هم تاکید کرد: برای برطرف کردن دغدغههای بخش درمانی رانندگان کشورازهیج کوششی دریغ نکنند و خدمات در بستر دیجیتال را به عنوان مسیر در دسترس، بدون مانع زمان و مکان را در این همکاری با آموزش به بیمه گزاران تقویت کنند تا بعد مسافت و دوری رانندگان با خانوادهها مانع از دریافت به موقع خدمات و دریافت خسارات نشود.
رضایتمندی بیه گزار هدف اصلی بیمه دی
مدیر عامل شرکت بیمه دی همچنین ایجاد رضایتمندی مشتریان را یک سیاست راهبردی مهم درشرکت بیمه دی عنوان کرد و افزود: طی چند ماهه اخیر تمام تلاش همکارانم جلب رضایت بیمه شوندگان بوده است.
وی گفت: ما تلاش میکنیم حتی یک نفر از بیمه شوندگان ناراضی نباشند چرا که رضایتمندی مشتریان در افزایش پرتفو و توسعه صنعت بینه به ویژه برای شرکت بیمه دی نقش موثری دارد.
وی گفت: شرکت بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمهای خوشنام در حال حاضر نهادها و سازمانهای بسیار فاخری را تحت پوشش خدمات بیمهای خود قرار داده است و مفتخریم که نزدیک به پنج میلیون بیمه گزار در سطح کشور داریم.
بزرگترین مرجع درمانی کشور در اختیار بیمه دی
مدیر عامل شرکت بیمه دی در ادامه گفت: این شرکت با 13هزار مرجع درمانی در کشور طرف قرارداد بوده و بیمه شوندگان این شرکت میتوانند بدون پرداخت هزینه، مستقیما با این مراجع ارتباط حاصل کرده و از خدمات تشخیصی و درمانی بهرهمند شوند.
عبداللهی گفت: البته اگر بیمه شوندگان دی خارج از این شبکه هم اقدام به دریافت خدمات درمانی کنند پس از ارائه مستندات طبق قراردادشان هزینههای انجام شده را دریافت خواهند کرد.
صنعت حمل و نقل جادهای کشور ظرفیتی مناسب برای بیمه
مدیر عامل شرکت بیمه دی به ظرفیت بالای صنعت جادهای کشور اشاره کرد و گفت: همکاران شرکت بیمه دی بایستی از تمامی ظرفیتهای این صنعت در ارائه بهتر خدمات بیمهای استفاده کنند و متقابلا این صنعت هم میتواند از ظرفینهای ایجاد شده شرکت بیمه دی در سراسر کشور بهرهمند شود.
وی گفت: شرکت بیمه دی تلاش خواهد کرد که تمامی موارد توافق شده با کانونهای رانندگان، کامیونداران و حمل و نقل جادهای داخلی را طبق تفاهمنامه انجام دهد.
وی به بیمه عمر هم اشاره کرد و گفت: رانندگان عزیز کشور میتوانند از این خدمات بیمهای دی استفاده کرده و در آینده و در زمان بازنشستگی از آن بهره لازم را به دست آورند.
کانونهای صنعت حمل و نقل جادهای کشور محل مناسبی برای تبلیغات
ضا رستمی، رییس کانون کامیونداران کشور نیز در این جلسه اظعار داشت: بیمه دی شرکت خوشنام، متعهد و تحول گرایی است که ما را بر آن داشت که برای رفاه اعضا تفاهم نامهای را با این شرکت دنبال کنیم.
وی گفت: تمام دغدغه ما ارائه خدمات درست به رانندگان است، زیرا آنها قشر ضعیف و کم توقع کشور هستند.
رضا رستمی افزود: امیدوارم این تفاهمنامه باعث شود تا بخشی از دغدغههای رانندگان جادهای کشور و خانوادههای آنان در حوزه درمان برطرف شود.
وی اظهار داشت: کانون کامیونداران کشور در تمامی شهرها دارای انجمن و اتحادیه است که شرکت بیمه دی میتواند در این مراکز حضوری پر رنگ داشته و از ظرفیتهای تبلیغی آن نیز بهره ببرد.
وی گفت: در حال حاضر بیش از 600 هزار راننده جادهای داریم که عضو این انجمنها هستند و خدمات خوب بیمه دی به این عزیزان، انگیزهای برای تبلیغ شرکت شما به سایرین از طریق مالکین، رانندگان و خانوادههای انها در سراسر کشور باشد.
وی از مدیر عامل شرکت بیمه دی درخواست کرد که در برخی شهرها و استانهای کشور مانند بنادر ماهشهر، امام و رجایی و دیگر بنادر و یا مراکز ترانزیتی کشورکه فعالیت رانندگان شبانه روزی است میز ارائه خدمت بیمهای با مدت زمان بیشتر نسبت به سایر استانها دایر شود.
رضا تیموری رییس کانون رانندگان کشور نیز در این نشست خواستار ارائه خدمات بیمهای ویژه به رانندگان شد و گفت: رانندگان قشری کم توقع هستند و از بیمه دی انتظار داریم این قشر را به صورت خاص مورد توجه قرار داده و در ارائه هزینههای آنان با نگاه ویژهای برخورد کنند.
سعید مصطفوی رییس کانون حمل و نقل جادهای کشور نیز در این نشست گفت: در حال حاضر رانندگان به همراه خانوادههای آنان جمعیتی بالغ بر یک و نیم میلیون نفر هستند.
وی گفت: توجه به این جامعه میتواند در روحیه بخشی به آنان کمک کرده و دغدغههای آنان را نیز برطرف کند.
در پایان این نشست تفاهم نامه مشترک بیمهای بین شرکت بیمه دی و نیز کانونهای کامیونداران، رانندگان و حمل و نقل جادهای به امضا رسید.
سومین دوره جشنواره ورزشی سراسری شرکت بیمه دی با حضور 143 نفر از کارکنان ستاد و شعب سراسر... 9 شهریور 1404
نظرات شما