برگزاری دومین جلسه کمیته راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی پارس

دومین جلسه کمیته راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی پارس با حضور نمایندگان واحد های سازمان نظیر بهره برداری ، تعمیرات ، مدیریت انرژی ، برنامه ریزی ، فناوری اطلاعات و ... برگزار شد.
به گزارش نسیم اقتصاد، در اولین جلسه سند خط مشی مدیریت دارایی های فیزیکی، اهداف کلان مدیریت دارایی های فیزیکی و سند برنامه راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی تصویب شد. با تصویب این اسناد عملا نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی پارس استقرار یافت. در جلسه دوم این کمیته که با موضوع بررسی اقدام ها و برنامه های حوزه انرژی برگزار شد ، علی ربانی مدیر بهینه سازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه تیم کارشناسی از اقدامات و برنامه های حوزه انرژی شرکت پتروشیمی پارس بازدید کردند. کمیته راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی مسئولیت راهبری ، هماهنگی و ارتقائ کیفیت داده های مربوط به دارایی های فیزیکی را به عهده دارد و اهدافی نظیر تدوین سیاست ها و استاندارد های مربوط به مدیریت دارایی های فیزیکی ، پایش کیفیت ، یکپارچگی و به روز رسانی داده ها در سطح سازمان ، بررسی و تصویب تغییرات عمده در ساختار داده ها یا سامانه های مرتبط و.... را دنبال می کند.
اخبار مرتبط
مجمع فوقالعاده پتروشیمی پارس برگزار شد/...
مجمععمومی فوقالعاده شرکت پتروشیمی پارس با حضور مدیرعامل شرکت، سهامداران حقیقی و... 25 خرداد 1405
عنوان برتر نوآوری به پتروشیمی پارس رسید
در آیین اختتامیهی همایش پتروفن و به مناسبت گرامیداشت هفتهی پژوهش و فناوری، حسن... 22 آذر 1404
تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی پارس مهرماه 1404
8 مهر 1404
برگزاری اولین جلسه کمیته راهبردی مدیریت...
اولین جلسه کمیته راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی 18 اردیبهشت ماه در پتروشیمی پارس... 22 اردیبهشت 1404



نظرات شما