برگزاری اولین جلسه کمیته راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی پارس

اولین جلسه کمیته راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی 18 اردیبهشت ماه در پتروشیمی پارس برگزار شد.
به گزارش نسیم اقتصاد، در این کمیته تصمیمات راهبردی مرتبط با دارایی های فیزیکی نظیر: سند خط مشی مدیریت دارایی های فیزیکی ، اهداف کلان مدیریت دارایی های فیزیکی و سند برنامه راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی به تصویب رسید. با تصویب این اسناد عملا نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی پارس استقرار یافت.
ارزیابی استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی نیز توسط ارزیابان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس انجام پذیرفت.
در این ارزیابی از چهار منظر تولید ، نگهداشت ، زنجیره تامین و سرمایه گذاری فرایندها و فعالیت های جاری شرکت در زمینه مدیریت دارایی های فیزیکی با تمرکز بر ارزش آفرینی برای ذینفعان مورد بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مجمع فوقالعاده پتروشیمی پارس برگزار شد/...
مجمععمومی فوقالعاده شرکت پتروشیمی پارس با حضور مدیرعامل شرکت، سهامداران حقیقی و... 25 خرداد 1405
عنوان برتر نوآوری به پتروشیمی پارس رسید
در آیین اختتامیهی همایش پتروفن و به مناسبت گرامیداشت هفتهی پژوهش و فناوری، حسن... 22 آذر 1404
تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی پارس مهرماه 1404
8 مهر 1404
برگزاری دومین جلسه کمیته راهبردی مدیریت...
دومین جلسه کمیته راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی پارس با حضور نمایندگان... 17 خرداد 1404



نظرات شما