مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: مهمترین رسالت این شرکت حضور در جبهه اقتصادی و حفظ و نگهداشت تولید نفت به عنوان مهم ترین منبع درآمدی کشور مصداق امر به معروف است.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهران مکوندی روز سه شنبه (20 خرداد 1404) در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت که با حضور اعضاء و دبیر ستاد امر به معروف استان خوزستان و هیئت همراه در سالن جلسات ساختمان مرکزی در اهواز برگزار شد، افزود: نقش کلیدی و مشارکت متعهدانه منابع انسانی توانمند و شایسته در تحقق برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان در این راستا بسیار مهم و حیاتی است.
وی با اشاره به ماهیت تخصصی شرکت ملی حفاری ایران و نقش محوری آن به عنوان یک مجموعه بالادستی در تولید، گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در اجرای دستورالعمل های ستاد امر به معروف ونهی از منکر و لزوم تهیه پیوست فرهنگی در بازه های زمانی مشخص را ارائه و لزوم اخذ برنامه ها از ستاد امر به معروف استان و جاری سازی آن در سازمان را مورد تاکید قرارداد.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت ملی حفاری اظهارکرد: باید امر به معروف در کار سازمان جاری گردد زیرا اگر بتوانیم فرهنگ کار را به درستی نهادینه کنیم در کاهش زمان های انتظار ، شتاب بخشی در کار و افزایش بهره وری در شرایط اقتصادی تاثیر گذار و عین امر به معروف است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین نقش روابط عمومی به عنوان مهمترین واحد در برنامه ریزی مدون و انسجام در اجرای برنامه های فرهنگی و هماهنگ کننده میان بخش های مختلف شرکت را یادآور و اظهارکرد: روابط عمومی می بایست در حوزه های مختلف سازمان اعم از صف و ستاد و خاصه در مباحث فرهنگی مرتبط با شورای عالی فرهنگی و شورای امر به معروف ونهی از منکر به عنوان هماهنگ کننده عمل و نسبت به پوشش فعالیت ها، بازخورد، پایش و اثربخشی آن اطلاع رسانی نماید.
در این نشست پس از گزارش هدایت عباسی لرکی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت، بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان درسخنانی امر به معروف را امر به نیکی دانست و جاری بودن آن در زندگی روزمره و بسط دادن آن به سازمان را خاطر نشان کرد.
وی گفت: بنیان شرکت ملی حفاری ایران امر به معروف است زیرا با تعمق و تدبر می توان پی برد که فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس شرکت ملی حفاری و استقلال این صنعت راهبردی خود مهمترین دلیل و امری پسندیده در تحقق یک امر به معروف در صنعت بوده است .
شهریاری با اشاره به جامعه آماری کارکنان و خانواده بزرگ شرکت ملی حفاری ایران و وجود کارکنان در مناطق دور عملیاتی و سکونت آنان در شهرهای مختلف، گفت: این مسئله لزوم توجه به مقوله امر به معروف در این شرکت را مضاعف می نماید.
در ادامه این نشست گزارش تصویری از مفاهیم و اصول امر به معروف و نهی از منکر بخش گردید و درباره تهیه دو کتابچه تحت عنوان " ضوابط تشکیل و فعالیت های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی" و " قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به همراه دستور العمل اجرایی" توضیح داده شد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه بازسازی و نوسازی دکل ها و تجهیزات خدمات جانبی... 20 اردیبهشت 1404
شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از شرکت های بالادستی صنعت نفت کشور در بیست و نهمین... 18 اردیبهشت 1404
برنامه جامع حسابرسی داخلی سال 1404 شرکت ملی حفاری ایران پس از هماهنگی در کمیته حسابرسی... 5 اردیبهشت 1404
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی از انجام 6 هزار و 264 مورد خدمات فنی و ویژه... 30 فروردین 1404
مدیر عملیات حفاری خشکی _ 1 شرکت ملی حفاری ایران از ارائه خدمات حفاری به شش شرکت متقاضی... 22 فروردین 1404
به همت متخصصان مدیریت عملیات حفاری در خشکی _ 3 شرکت ملی حفاری ایران، حفاری و تکمیل سه... 19 فروردین 1404
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل چهار حلقه چاه نفت در... 10 فروردین 1404
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از موفقیت این شرکت در حفاری و تکمیل نهایی 100 حلقه چاه نفت و... 7 فروردین 1404
نظرات شما