روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب نشان مدیریت روابط عمومی در بیست‌وچهارمین دوره «جوایز طلایی روابط عمومی ایران» بار دیگر نقش برجسته و حرفه‌ای خود را در عرصه ارتباطات سازمانی به نمایش گذاشت.

به گزارش نسیم اقتصاد، این موفقیت ارزشمند، نتیجه‌ی تلاش‌های مستمر، برنامه‌ریزی راهبردی، خلاقیت در ارتباطات و پایبندی دقیق به اصول حرفه‌ای روابط عمومی بوده است. کسب این نشان، گواهی است بر جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی این شرکت در ارتقای برند سازمانی، ایجاد ارتباط اثربخش با ذی‌نفعان و تبیین شفاف مأموریت‌ها و دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان.

جوایز طلایی روابط عمومی ایران یکی از معتبرترین رویدادهای تخصصی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در کشور است که با ارزیابی عملکرد نهادها و سازمان‌ها، از برترین‌ها تجلیل می‌کند.

لینک کوتاه
شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط