گام بلند پالایشگاه آبادان برای استفاده از تجهیزات داخلی

پالایشگاه آبادان با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران برای استفاده حداکثری از توان داخل تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.
این تفاهمنامه با موضوع گسترش و ارتقای همکاری های میان 2 طرف در راستای استفاده حداکثری از توان ساخت داخل و تسریع در فرآیند پروژه ها، بومی سازی مواد، قطعات، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و رفع نیازمندی های فناورانه منعقد شد.
توسعه زنجیره ارزش محصولات تولیدی و تقویت تعاملات اقتصادی و توسعه ای و همچنین استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه شرکت های متخصص دانش بنیان و فناور برای بومی سازی و قطع وابستگی به تامین کنندگان خارجی از طریق مهندسی معکوس و یا طراحی و ساخت آن مطابق با استانداردهای مورد تایید وزارت نفت از جمله اهداف انعقاد این سند رسمی بوده است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در حاشیه انعقاد این تفاهمنامه، اظهار کرد: تولید بار اول می تواند در عرصه عمل وابستگی را قطع کند و در این راستا می توان از ظرفیت سازندگان کشور نهایت استفادهی را برد.
فردین راشدی با بیان اینکه تولیدات داخلی نباید محدود به تجهیزات ثابت و دوار باشد و باید تمام مجموعه ها را شامل شود، ابراز امیدواری کرد شرکت های داخلی بتوانند در عمل اثربخشی خود را ثابت کنند.
.jpg)
.jpg)
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
روز پر بازدید نمایندگان پالایشگاه آبادان...
مدیرعامل و هیئت همراه شرکت پالایش نفت آبادان در جریان برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه... 22 اردیبهشت 1404
آئین امضای تفاهمنامه شرکت پالایش نفت...
آئین امضای تفاهمنامه شرکت پالایش نفت آبادان و شرکت ایران ترانسفو برگزار شد؛ با اجرایی... 22 اردیبهشت 1404



نظرات شما