انعقاد دو قرارداد مناطق نفتخیز جنوب در مسیر بهینهسازی مصرف انرژی
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه بیستونهمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، دو قرارداد کلیدی در حوزه مدیریت انرژی و نگهداری آنلاین تأسیسات با هدف ارتقای بهرهوری و توسعه پایدار امضا کرد.
هدف قرارداد نخست، استقرار نظام مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ایزو 50001 در تأسیسات صنعتی است و قرارداد دوم با محوریت پایش و نگهداری آنلاین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در ستاد شرکت، بهصورت پایلوت اجرا میشود.
این اقدامات در راستای کاهش مصرف انرژی، بهبود شرایط عملیاتی و ارتقای سطح استانداردهای بهرهبرداری انجام شده است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
کدام استانها بیشترین مصرف برق را داشتند؟
بیشترین رشد مصرف انرژی شرکتهای برق منطقه ای از ابتدای سال جاری تاکنون مربوط به... 5 اردیبهشت 1405
مصرف انرژی در ایران چند برابر میانگین جهانی
ایران از نظر شدت مصرف انرژی در جهان شرایط مناسبی ندارد و این موضوع در کشور چند برابر... 3 بهمن 1404
مصرف صحیح انرژی؛ کلید توسعه کشور
وزیر نیرو، با تأکید بر ضرورت نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه گفت: مصرف درست انرژی... 16 مهر 1404
هشدار جدی درباره مصرف انرژی؛ ایران سه برابر...
یک مقام مسئول با اشاره به اهمیت اجرای ماده 46 قانون برنامه پنجساله تأکید کرد که مصرف... 25 شهریور 1404
لزوم حرکت بهسوی فرهنگ بهینه سازی مصرف...
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی مصرف... 23 شهریور 1404
نقش حیاتی مناطق نفتخیز جنوب در اقتصاد و...
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تأکید بر نقش حیاتی این مجموعه در تأمین انرژی... 20 اردیبهشت 1404



نظرات شما