مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، راه اندازی شبکه اختصاصی صنعت برق را راهکاری مناسب در جهت ارتباط بهتر و گفتمان شفاف در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آموزش راهکار‌های ساده، اما بسیار تاثیرگزار برای کاهش شدت مصرف انرژی در کشور عنوان کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، شیلا ارفعی افزود: ارتباط با گروه‌های مختلف مخاطبان در جامعه برای فرهنگ سازی و آموزش روش‌های صحیح انرژی از الزامات اصلاح الگوی مصرف است؛ از این رو شبکه اختصاصی صنعت برق می‌تواند در برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با مخاطبان و جلب مشارکت آنان در مصرف بهینه نقش موثری ایفا کند.

ایشان به نقش موثر این رسانه در آگاه سازی مردم اشاره کرد و گفت: تیم یکصدهزار نفری صنعت برق شبانه روزی برای تولید، انتقال و توزیع این کالای ارزشمند در کشور زحمات و تلاش‌های غیرقابل توصیفی متحمل میشوند که حتی منجر به از دست دادن جانشان نیز می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر در پایان از نمایشگاه بین المللی صنعت برق به عنوان رویدادی مهم یاد کرد که فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌های فعال در حوزه برق برای عرضه دستاورد‌ها و محصولات جدید شان به متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه است.

ارفعی تصریح کرد: یکی از مهمترین گزینه‌های شرکت در نمایشگاه صنعت برق این است که شرکت‌ها و مجموعه‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌های داخلی و خارجی، برای فعالیت‌های آتی خود برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند و دستاورد‌های آینده را در مسیر درستی هدایت کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور 500 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی از 3 تا 6 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است که شرکت‌های فعال در این صنعت تازه‌ترین دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار داده اند.

منبع: برق نیوز

لینک کوتاه
صنعت برق

اخبار مرتبط