بانک کارآفرین در راستای عمل به تعهدات خود به بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات تکلیفی در هفت ماهه سال 1403، بیش از 7 هزار و 823میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، بانک کارآفرین در راستای استراتژی حمایتی خود و همچنین الزامات بانک مرکزی از محل اندوخته حساب قرض الحسنه(نیک آفرین) در نیمه هفت ماهه سال جاری 7 هزار و 823میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به 2035 زوج جوان و 1326 والد پرداخت کرد.
 
این بانک از سال 1400 و پس از اخذ تائیدیه‌های لازم از بانک مرکزی با ایجاد حساب قرض‌الحسنه نیک‌آفرین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را در دستور کار خود قرار داد و در این راستا نیز با توجه به اهمیت سنت حسنه ازدواج پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان را در اولویت قرار داده و تا کنون در شعب بانک کارآفرین در اسرع وقت به متقاضیان این نوع تسهیلات، بنا به ضوابط بانک مرکزی تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.
 
در این راستا تنها در هفت ماهه سال جاری 2035 زوج جوان با کمک مالی بانک کارآفرین و با دریافت 6هزار و 796میلیارد و 800میلیون ریال زندگی جدید خود را آغاز کرده‌اند.
 
آمار اعلام شده از سوی بانک کارآفرین تصدیق می‌کند که از سال 1400 تا کنون به 9هزار و 591 زوج جوان جهت تشکیل زندگی جدیدشان تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.
 
5هزار و519 والد تسهیلات گرفتند

 
همچنین بانک کارآفرین با ابلاغ بخشنامه بانک‌مرکزی در خصوص ارائه تسهیلات فرزندآوری، و پس از دریافت مجوز از آن بانک از سال 1401 تا کنون به 5هزار و519 والد تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده است.
 
طبق آمار ارائه شده از سوی بانک کارآفرین در هفت ماهه سال جاری نیز با ادامه روند قبلی در پرداخت این نوع تسهیلات به1326 والد، هزار و 26میلیارد و 200میلیون ریال تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده تا دغدغه کمتری برای قدم نورسیده خود داشته باشند.
 

لینک کوتاه
تسهیلات بانک کارافرین

اخبار مرتبط

نظرات شما