با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل جدید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، در این مراسم مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره  به قدمت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: افزایش تولید، بهینه‌سازی مصرف و تمرکز بر اجرای فعالیت‌های مؤثر بر تولید مورد تأکید است.
 
محمد بورد  احیای  مراکز آموزشی برای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب را مهم بیان کرد و  افزود: ایرادات مراکز آموزشی برطرف شود، تا بتوانیم انرژی و خون تازه‌ای را با ورود نیروی انسانی متخصص به رگ‌های سازمان تزریق کنیم.
 
وی با تأکید بر احیای دکل لاین ها، عنوان کرد: شکل اجرایی طرح‌ها در مناطق نفتخیز جنوب به سرعت و دقت بیشتری نیاز دارد و با بررسی فنی و جلسات کارشناسی طرح‌های جدیدی در این مورد ارائه دهید.
 
وی با بیان اینکه  اجرای اقدامات اساسی برای طرح 28 مخزن ضروری است  بر توجه به کارکنان شرکت‌های عملیاتی، احیاء مرکز آموزش به ویژه مرکز آموزش برومی جهت توانمندسازی نیرو‌ها و ایجاد روابط خوب با کارکنان و ذی نفعان بیرونی برای بهبود خروجی سازمان تاکید کرد.
 
در این آیین مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از زحمات علیرضا دانشی، مدیر سابق این شرکت تقدیر  و ابراهیم پیرامون به عنوان مدیر عامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب معارفه شد.

لینک کوتاه
تکریم و معارفه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب