به گزارش نسیم اقتصاد، دکتر جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در پی وقوع حادثه برای معدنکاران شرکت زغال‌سنگ معدنجوی طبس، با صدور پیام تسلیت با خانواده‌ جانباختگان و مصدومان این حادثه دلخراش ابراز همدردی نمود. متن این پیام به شرح زیر است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله واناالیه راجعون
 
خبر تلخ و ناگوار حادثه دلخراش در معدن زغال سنگ معدنجو طبس که موجب جانباختن و مصدومیت تعدادی از کارکنان شریف و زحمتکش این مجموعه معدنی شده، موجب تأسف و تألم فراوان است.
 
این ضایعه بزرگ به یقین یادآور همت والا و مجاهدت بی‌بدیل کارگران و کارکنان زحمتکش بخش‌های مختلف صنعت و معدن کشور عزیزمان،‌ به عنوان سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی در مسیر تعالی و عزت ایران اسلامی است؛ لذا اینجانب به نمایندگی از تمام کارکنان مجتمع عظیم فولاد کاوه جنوب کیش، ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای مصدومان و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم جانباختگان، این مصیبت دردناک را به تمامی جهادگران عرصه صنعت و معدن کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد‌ متعال برای درگذشتگان علو‌ درجات و غفران الهی، برای خانواده و سایر بازماندگان آنان صبر و اجر جزیل و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.
 
 
 
دکتر جواد حاتمی
 
مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش

لینک کوتاه
مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش معدن زغال سنگ طبس