آیین معارفه عضو جدید هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ازمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صبح امروز یک شنبه مراسم معارفه سیدعلی هاشمی عضو جدید هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور مجید کیانپور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

 

سیدعالی هاشمی، با حکم فرزانه صادق مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک منصوب و جایگزین دکتر حسن زمانیان شد. وی پیش‌تر در سمت مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین در وزارت راه شهرسازی حضور داشته است.

 

در این مراسم مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تشکر از تلاش‌های حسن زمانیان عضو سابق هیات مدیره شرکت گفت: زمانیان شخصیتی دانشگاهی و توانمند در علوم نوین مهندسی بودند که در مدت حضور ایشان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش‌های فناورانه و تجهیزات نوین و منحصربفرد توسعه خوبی یافت.

 

کیانپور ادامه داد : عضو جدید هیات مدیره، دارای سبقه درخشان و  فعال در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی هستند.

 

کیانپور با اشاره به تاریخچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: این شرکت با سابقه‌ای حدود 70 ساله امروز به جایگاهی رسیده که توان انجام بیش از 750 نوع آزمایش فنی و تخصصی را بیش از نیاز کشور در سبد ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی و آزمایشگاهی در راستای کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور و در کمتر از دو ساعت را دارد.

 

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر قراردادهای شرکت 94 درصد افزایش یافته و هم اکنون قرار‌دادهای این شرکت با وزارت راه و شهرسازی 48 درصد، سایر دستگاه‌های اجرایی 27 درصد و حضور در پروژه‌های بخش خصوصی به  25 درصد رسیده و سالانه 40 درصد وصول مطالبات شرکت افزایش یافته است.

 

سیدعلی هاشمی عضو جدید هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت راه و شهرسازی گفت: باعث افتخار است که در شرکتی تاثیرگذار، خوشنام و وزین تحت عنوان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک فعالیت داشته باشم.

هاشمی افزود: همکاری با مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای من غنیمت بوده و تلاش خواهم کرد در راستای سیاست‌های توسعه‌ای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و وزارت راه و شهرسازی فعالیت کنم.

در پایان مراسم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به نمایندگی از مقام عالی وزارت، حکم انتصاب عضو جدید هیات مدیره شرکت را تقدیم ایشان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک