آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید روابط عمومی وزارت نفت با حضور سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شانا، آیین تکریم علی فروزنده، مدیرکل پیشین روابط عمومی وزارت نفت، و معارفه مجید بوجارزاده به‌عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه صبح امروز (سه‌شنبه، 27 شهریور) با حضور کسری نوری، سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت، برگزار شد.

کسری نوری در ابتدای این آیین با بیان اینکه آقای فروزنده چند سال در جایگاه مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت حضور داشتند و البته دوران سختی نیز بود، گفت: ایشان افزون بر جایگاهی که در آن قرار داشتند، دوستی خوب و انسانی سلیم‌النفس هستند. به شما خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و مجموعه وزارت نفت از تخصص و تجربه شما به‌نوعی دیگر استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم روابط عمومی باید یکدست و منسجم و هماهنگ عمل کند، ادامه داد: همکاری‌های برون‌سازمانی و درون‌سازمانی بسیار مهم است. همچنین، روابط عمومی می‌تواند بخش عمده ارتباط مدیریت عالی وزارت با کارکنان صنعت نفت را تنظیم کند.

سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی که صنعت نفت همواره با آن روبه‌روست این است که افراد بیرون این صنعت درک درستی از سختی کار همکاران در صنعت نفت ندارند. بنابراین، یکی از وظایف مهم روابط عمومی این است که این ذهنیت‌ها را تعدیل کند تا برخی نهادها بدون درک درست از این شرایط، تصمیماتی نگیرند که آثارش در درازمدت بر صنعت نفت باقی بماند و سیستم آسیب ببیند.

نوری تأکید کرد: نکته دیگر، برنامه‌ریزی دقیق برای حضور پرقدرت در فضای رسانه‌ای به‌ویژه رسانه‌های نوین و فضای مجازی است، که باید طرح و برنامه مناسبی در این زمینه تدوین شود.

وظیفه خطیر روابط عمومی در برهه حساس کنونی، امیدآفرینی است

مجید بوجارزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، نیز در سخنانی گفت: وظیفه خطیر روابط عمومی وزارت نفت در برهه کنونی امیدآفرینی است که دراین‌باره تلاش می‌کنیم با ایجاد انسجام درون‌ و برون‌سازمانی در ستاد و روابط‌عمومی‌های چهار شرکت اصلی، این وظیفه حساس را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: وزارت نفت امروز همه ارکان کشور را از نظر سیاسی،‌ اقتصادی و اجتماعی راهبری می‌کند و در این مسیر، امیدآفرینی وظیفه‌ای خطیر است که اداره کل روابط عمومی باید درخصوص آن به‌صورت ویژه تلاش کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: در این مسیر نیازمند انسجام درون‌سازمانی مناسبی در مجموعه اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در ستاد و روابط‌ عمومی‌های چهار شرکت اصلی هستیم تا ان‌شاالله بتوانیم به اهداف سازمانی خود دست یابیم.

بوجارزاده تأکید کرد: اداره کل روابط عمومی وزارت نفت همچنین در این دوره با مسائل ویژه‌ای مانند ناترازی انرژی در فرآورده‌های بنزین، گازوئیل، گاز و تأمین سوخت زمستانی روبه‌روست که دراین‌باره امیدوارم همه همکاران با یک برنامه‌ریزی دقیق و انسجام سازمانی مطلوب، برای این وظایف خطیر در کنار هم قرار بگیرند.

بزرگ‌ترین رسالت روابط عمومی وزارت نفت حراست از صنعت عظیم نفت است

در ادامه، علی فروزنده، مدیرکل پیشین روابط عمومی وزارت نفت با بیان اینکه صنعت نفت مهم‌ترین سرمایه ملی مردم ایران است، اعلام کر: یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های روابط عمومی وزارت نفت حراست از نفت به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه ملی مردم ایران است و باید از آن به بهترین شکل ممکن و به‌ نفع مردم بهره‌ ببریم.

وی افزود: باید بتوانیم تا حد ممکن از ظرفیت‌های موجود در روابط عمومی صنعت نفت بهره‌ ببریم. تا امروز نیز با تلاش کارکنان خدوم در بخش‌های مختلف روابط عمومی وزارت نفت اقدام‌های قابل‌ توجهی در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل پیشین روابط عمومی وزارت نفت با تأکید بر اینکه بدون همکاری، تلاش و پشتکار کارکنان خدوم اداره‌ کل روابط عمومی وزارت نفت هیچ اقدامی در این سازمان پیش برده نمی‌شد، گفت: ارتقای کیفی نیروی انسانی روابط عمومی‌های تابع، برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف، ارائه سند راهبردی روابط عمومی، پیوست رسانه‌ای و ابلاغیه اطلاع‌رسانی بحران از اقدام‌های مهم انجام‌شده در اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در این مدت بوده است.

 

لینک کوتاه
روابط عمومی وزارت نفت وزارت نفت

اخبار مرتبط

نظرات شما