قیمت گوشت قرمز امروز جمعه 22 تیر 1403 اعلام شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، بازار گوشت قرمز همچنان ثابت مانده و این محصول پروتئینی با همان نرخ روزهای گذشته به فروش می‌رسد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: گوشت قرمز یکی از محصولات ضروری سبد خانوار، سرشار از پروتئین است و ارزش غذایی بالایی را شامل می‌شود. براساس داده‌های منتشرشده، گوسفند زنده 359 هزار تومان و ران گوسفندی به ازای هر کیلوگرم 810 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی 655 هزار 310 تومان، گوشت شقه گوسفندی 10 کیلوگرمی به ازای هر کیلوگرم 759 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لاشه گوسفندی تنظیم بازار به ازای هر کیلوگرم 679 هزار تومان و شقه گوسفندی تنظیم بازار به نرخ 699 هزار تومان توزیع می‌شود.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با قیمت 199 هزار 310 تومان، ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به ازای هر کیلوگرم یک میلیون و 110 هزار 98 تومان و راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 655 هزار و 310 خرید و فروش می‌شوند.

مصرف‌کنندگان به میزان مصرفی خود، دمبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد را 186 هزار و 960 تومان، شیشلیک را با نرخ 735 هزار تومان، آبگوشتی گوسفندی درجه یک 2 کیلویی 615 هزار تومان و سردست گوسفندی ممتاز 3.5 کیلویی را به 695 هزار تومان خریداری می‌کنند.

تشدید نظارت بهداشتی در ماه محرم

با شروع ایام محرم و افزایش تقاضا فرآورده‌های دامی از جمله گوشت قرمز برای تهیه نذورات، طرح نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح استان تهران تشدید می‌شود.

دکتر محمدیان، مدیر کل دامپزشکی تهران در این راستا بیان کرد: طی اجرای این طرح اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب دو شیفت‌ کاری سازماندهی و آماده ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان هستند. وی در ادامه افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا بازرسان بهداشتی و ناظران ذبح شرعی در قالب اکیپ های ثابت و سیار متشکل از دامپزشک، بازرس بهداشت گوشت و ناظر ذبح شرعی، کنترل و نظارت بهداشتی و ذبح شرعی دام‌ها را انجام می دهند و پیشگیری از شیوع بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام ازجمله تب کریمه خونریزی دهنده کریمه کنگو و اطمینان شهروندان از سلامت فرآورده‌های خام دامی مصرفی و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

لینک کوتاه
قیمت گوشت قرمز قیمت

اخبار مرتبط

قیمت نفت صعودی شد

قیمت نفت صعودی شد

قیمت نفت در معاملات روز جمعه بازار آسیا، در پی نشانه های کاهش فشارهای تورمی در بزرگترین... 22 تیر 1403

نظرات شما