وزیر ارتباطات گفت: معافیت مالیاتی کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی و فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون سکویی از جمله اقدامات برای مزیت بخشی به پیام‌رسان ها بوده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، عیسی زارع پور در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: تأمین تجهیزات مورد نیاز همچون سرور، تجهیزات ارتباطی و ذخیره سازی؛ توسعه مراکز داده اصلی و پشتیبان؛ کمک به ابری‌سازی؛ ارائه خدمات امن‌سازی و پشتیبانی حقوقی و قضائی، بخشی از اقدامات برای تقویت پیام‌رسانها و شبکه‌های اجتماعی بومی به عنوان سرمایه‌های دیجیتال کشور است.

معافیت مالیاتی کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی، فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون سکویی، آغاز ارائه خدمات الکترونیک پرکاربرد دولتی و فراهم کردن مقدمات صدور پروانه فعالیت از جمله اقدامات برای مزیت بخشی به پیام‌رسان ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی در این دوره بود.

«اتصال متقابل» بین پیام‌رسان‌های ایرانی از دیگر دستاوردهای این دوره است که هم اکنون بین پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش+، گپ و آیگپ برقرار است. کاربران با فعال کردن این قابلیت در پیام‌رسان مورد علاقه خود، به دیگران اجازه می‌دهند که از سایر پیام‌رسانها به او پیام بدهند.


 

لینک کوتاه
دولت سیزدهم شبکه‌های اجتماعی بومی

اخبار مرتبط

نظرات شما