مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران از عقد قرارداد برای تامین حدود 40 هزار جفت کفش ایمنی از محل تولیدات داخلی خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حمید باران گر روز شنبه (16 تیرماه 1403) با اشاره به بازدید اخیر دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت از شرکت تولیدی کفش ایمنی کلار، گفت: در این بازدید و نشست با مدیران آن شرکت، بر کیفیت تولیدات و شتاب بخشی در تهیه و تحویل کالا تاکید گردید.


وی افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده و تطبیق استانداردهای لحاظ شده این شرکت تولیدی با استانداردهای وزارت نفت  و همچنین برخورداری از تاییدیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی دو قرار داد تامین کفش های ایمنی مورد نیاز شرکت ملی حفاری به شرکت پیش گفته محول شد.


باران گر با اشاره به نامگذاری سال 1403 تحت عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار کرد: اولویت تامین نیازهای شرکت در تمامی بخش ها از جمله در ارتباط با ایمنی از  محل تولیدات داخلی است و در همین ارتباط پیش از این نسبت به تهیه 27 هزار دست لباس کار و 20 هزار عینک ایمنی از شرکت های تولید کننده  داخل اقدام شده بود.

مدیر HSE شرکت ملی حفاری ایران، توضیح داد: با توجه به شرایط کار بر روی دکل های حفاری و شرایط محیطی، پوتین های ایمنی مورد استفاده کارکنان این شرکت، می بایست از مقاومت در برابر مواد نفتی، شیمیایی و اسیدی و همچنین استفاده    ایمن در محیط  لغزنده برخوردار باشد.

 

لینک کوتاه
شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما