مراقب کلاهبرداری با ترفند دریافت هدیه 20 گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشید.

به گزارش نسیم اقتصاد، کارشناس پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد: مراقب کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفند دریافت هدیه 20 گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشید.
 
ایلنا در خبری نوشت: سرگرد "جواد مختار رضایی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی از تبلیغات ریاست جمهوری؛ برای هر کاربر 20 گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: شهروندان می توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #673*100* و ایرانسل #1*5* هر اپراتور؛ اینترنت رایگان را دریافت نمایند.
 
کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامک هایی که از سر شماره های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک بر روی لینک های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.
 
وی تصریح کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک یا پیام هایی در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها برای دریافت هدیه 20 گیگ اینترنت رایگان به دنبال فریب شهروندان و به دام انداختن طعمه های خود هستند.
 
به گزارش پلیس،‌ این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی fata.gov.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است و همچنین کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می توانند با مطالعه محتوای انتشار یافته در این بستر از اخبار حوادث، روش های مقابله با کلاهبرداری اینتری و غیره مطلع شوند و نسبت به کسب و ارتقاء دانش سواد رسانه ای از این سایت بهره مند گردند.

لینک کوتاه
اینترنت رایگان ریاست جمهوری

اخبار مرتبط

نظرات شما