قیمت خودرو امروز، چهارشنبه 23 خرداد 1403، در اغلب محصولات کار خود را کاهشی آغاز کرد. البته تعداد معدودی از آنها با افزایش روبه‌رو بوده‌اند.

به گزارش نسیم اقتصاد، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه 23 خرداد 1403، اکثر محصولات داخلی و مونتاژی روند کاهشی دارند. اما همچنان قیمت برخی از خودروها ثابت باقی مانده‌ یا تعداد معدودی از آنها روند افزایشی در پیش گرفتند.
 
با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته نوسانی گزارش می‌شوند.
 
بازار خودروهای داخلی صبح امروز با روند کاهشی به کار خود ادامه داد.
 
دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و تارا اتوماتیک V4 از محصولات شرکت ایران خودرو، صبح امروز به‌ترتیب با کاهش 12 میلیون تومانی و هشت میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 32 میلیون تومان و یک میلیارد و 58 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.
 
تارا دستی دیگر محصولات این شرکت، با افزایش پنج میلیون تومانی به قیمت 765 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.
 
کوییک GXR-L و وانت زامیاد گازسوز از محصولات شرکت سایپا، هر دو با افت دو میلیون تومان نسبت به روزهای گذشته به‌ترتیب به نرخ 430 میلیون تومان و 629 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.
 
اطلس در شمار محصولات این شرکت، با رشد سه میلیون تومانی به قیمت 568 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی
 
بازار خودروهای مونتاژی همانند خودروهای داخلی با شدت کاهشی بیشتری به کار خود ادامه دادند.
 
X33 کراس (اتوماتیک) وآریزو 5 اسپورت در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز افت شدیدی پیدا کردند که هر کدام با کاهش 20 میلیون تومانی و 13 میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و 160 میلیون تومان و یک میلیارد و 344 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.
 
هیوندای اکسنت از دسته محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با ریزش 60 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 180 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
 
فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) و فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات جذاب بهمن موتور، هر کدام با افت چشمگیر 15 میلیون تومانی و 25 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 645 میلیون تومان و دو میلیارد و 700 میلیون تومان گزارش می‌شوند.
 
لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات جذاب مونتاژی، با افت 15 میلیون تومانی و 40 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 45 میلیون تومان و دو میلیارد و 500 میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.


لینک کوتاه
قیمت خودرو خودروهای داخلی

اخبار مرتبط

نظرات شما