پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار گردید و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نخستین تجربه حضور خود در این رویداد پس از ارزیابی های تخصصی موفق به کسب نشان دو ستاره تعالی HSE شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش؛ پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) روزهای 9 و 10 خردادماه امسال (1403) در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از سازمان ها و شرکت های حاضر در فرآیند ارزیابی، نسبت به اهدای گواهینامه و نشان مربوطه به حائزین رتبه های برتر اقدام گردید. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گروه فلزات و معدن، موفق به کسب نشان دوستاره و اخذ تقدیرنامه گردید. در ادامه این همایش، نشستهای تخصصی، سخنرانی های کلیدی و ارائه تجارب موفق سازمان ها، با محوریت موضوعات مرتبط در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست نیز برگزار گردید.
علیرغم نخستین حضور شرکت در این رویداد مهم، بر اساس ارزیابی های تیم فنی و ارزیابان پنجمین جشنواره نشان تعالی HSE کشور، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به لحاظ عملکردی، دستاوردها و اقدامات موثر، موفق به دریافت نشان دو ستاره شد.
نشان ملی تعالی HSE یک فرآیند نظام مند جهت سنجش نحوه عملکرد و دستاوردهای سازمان ها و شرکت ها در حوزه ایمنی، سلامت و محیط زیست است که بر محورهایی همچون مشارکت و تعامل با ذینفعان، خلق ارزش پایدار، پیشبرد عملکرد و تحول و اهتمام به عملکردهای استراتژیک و عملیاتی در حوزه HSE صورت می پذیرد.

لینک کوتاه
فولاد کاوه جنوب کیش