شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات خود به بازار، اقدام به پیش فروش محصولات برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت 10 روز شنبه 19 خرداد به مدت یک هفته تا 26 خرداد 1403 کرده است.
 
بر همین اساس متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته اقدام به ثبت نام در این طرح کرده‌اند و اطلاعاتشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، حائز شرایط مشارکت در این طرح بوده‌اند می‌توانند اقدام به ثبت نام خودروهای عرضه شده در این طرح کنند.
 
گروه سایپا در این طرح خودروهای اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L  با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC  را عرضه کرده که تحویل آن مهرماه سال جاری خواهد بود.
 
حائزین شرایط پس از دریافت پیامک از سوی گروه سایپا می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com نسبت به انتخاب نوع خودرو، ثبت نام و واریز پیش پرداخت اقدام کنند.
 
گفتنی است آغاز فرآیند ثبت نام پس از رویت و تایید اقرارنامه امکان پذیر بوده و حداکثر مهلت تکمیل فرآیند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات لازم تا یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی (حداکثر تا پایان شهریور 1403) است و در صورت واریز وجه پیش پرداخت و عدم اقدام لازم برای اسقاط خودرو و اخذ تاییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت زمانی مذکور، ثبت نام و واریز وجه منتخبین باطل و مبلغ واریزی بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری عودت می‌شود.


لینک کوتاه
خودروهای فرسوده گروه سایپا محصولات سایپا