سرپرست بانک دی با تأکید بر ضرورت رعایت دقیق مقررات و بخشنامه‌های اعتباری، تسهیل در فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان در شعب را خواستار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بانک دی، در ادامه سلسله نشست‌های ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی، با حضور سرپرست بانک و جمعی از مدیران و کارشناسان عملکرد حوزه اعتبارات بررسی شد.
 
در این نشست علیرضا قیطاسی با بیان این که بانک دی در حوزه وصول مطالبات و جذب منابع در چهار سپرده اصلی عملکرد مطلوبی در نظام بانکی دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست اعتباری بانک، فرایند پرداخت تسهیلات باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر رعایت دقیق مقررات و بخشنامه‌های اعتباری و تسهیل فرایندها، از بازگشت منابع به بانک نیز مطمئن باشیم.
 
وی همچنین صفرشدن صف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و نیز عمل به تعهدات پرداخت تسهیلات خرید خودروی داخلی جانبازان با توجه به پرونده‌های تکمیل شده را از دستاوردهای بانک دی خواند و اظهار کرد: با توجه به رعایت بهداشت اعتباری ریسک اعطای تسهیلات در بانک طی دو سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
 
سرپرست بانک دی رسیدگی سریع به پرونده‌های موجود را نیز خواستار شد و تأکید کرد: رعایت چارچوب‌های قانونی باید با تکریم مشتری همراه باشد تا میزان رضایت مشتریان از بانک، بیش از پیش افزایش یابد.
 
در ادامه این جلسه، مدیران حوزه اعتبارات، شعب، طرح و برنامه و وصول مطالبات نیز با ارائه گزارش‌هایی از عملکرد این بخش‌ها، رهنمودهای لازم به منظور پیشبرد امور را دریافت کردند.
 
 

لینک کوتاه
بانک دی بخشنامه‌های اعتباری

اخبار مرتبط