سازمان هواشناسی اعلام‌ کرد: امروز (شنبه) سامانه بارشی تقویت شده و در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، سواحل دریای خزر و برخی نقاط واقع در غرب و مرکز کشور و برخی نقاط در شمال شرق، رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از سازمان هواشناسی، بارش‌ها در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران شدت خواهد داشت.
 
یکشنبه گستره بارش در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل خزر، دامنه های جنوبی البرز، قم، شمال استان‌های همدان، مرکزی و برخی نقاط اصفهان است.
 
دوشنبه و سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی مناطق کوهستانی استان گلستان و شرق سمنان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
 
چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط دامنه‌های جنوبی آن بارش رخ می دهد.
 
طی پنج روز آینده ریزش تگرگ در برخی مناطق مستعد و نیز وزش باد شدید و گردوخاک همراه با سامانه بارشی دور از انتظار نیست.
 
از امروز تا سه شنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.
 
تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک انتظار می‌رود. در ضمن طی 2 روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است و روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است.
 
امروز آسمان تهران امروز قسمتی ابری همراه با وزش باد است که به‌تدریج با افزایش ابر و افزایش باد همراه خواهد بود. همچنین در برخی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
 
بیشینه دمای امروز پایتخت 30 و کمینه دمای آن 17 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
 
 

لینک کوتاه
رگبار باران رعدوبرق کشور سازمان هواشناسی

اخبار مرتبط

نظرات شما