عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران با اعلام این که این بانک برای توسعه صنعت نفت آمادگی کامل دارد، ارائه تمامی ابزارها و خدمات مالی با هدف تکمیل زنجیره ارزش و زیرساخت‌های مورد نیاز در صنعت نفت و پتروشیمی را محور کار بانک در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" عنوان کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان با حضور درغرفه بانک ملی ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران، با اشاره به این که حمایت از پروژه های زیربنایی، اولویت این بانک است، اظهار کرد: «جهش تولید با مشارکت مردم» که شعار امسال است، نقشه راه حرکت همه مجموعه های کشور از جمله بانک ملی ایران است.
 
وی این نمایشگاه را فرصتی جدی برای ارائه ظرفیت های بانک با هدف تقویت حوزه های اقتصادی و کمک به توسعه کشور خواند و افزود: همه ما در تلاشیم که فعالیت های ثروت آفرین، ارزآور و کمک کننده به رفع وابستگی را تقویت کرده و آثار تحریم های ظالمانه را بیش از پیش کاهش دهیم.
 
مونسان با اشاره به مشارکت بانک ملی ایران در بزرگترین قرار داد نفتی تاریخ ایران، افزود: مشارکت بانک ملی ایران برای توسعه صنعت نفت گامی بلند برای توسعه حوزه های زیربنایی کشور است.
 
وی با اشاره به این که بانک ملی ایران می تواند روش های تامین مالی متعددی برای کمک به رفع موانع تولید پتروشیمی ها و واحد های تولیدی پایین دستی صنعت نفت در کشور پیشنهاد کند، ادامه داد: دستیابی به مدل های مطلوب در این زمینه، نیازمند نشست های مشترک جهت همفکری میان مدیران بانک و این مجموعه هاست و این نمایشگاه می تواند زمینه چنین فرایندی را فراهم کند.
 
معاون امور شعب بانک ملی ایران، شبکه گسترده شعب این بانک در داخل و خارج از کشور را نیز ظرفیتی بسیار مناسب برای تقویت مالی شرکت های پتروشیمی دانست و عنوان کرد: مذاکرات و تعامل به منظور گسترش همکاری ها با واحد ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ برای تامین مالی آن ها و همچنین بازاریابی محصولات و خدمات عرضه شده بانک در این نمایشگاه را از جمله فعالیت‌ها و اقداماتی دانست که در قالب این رویداد مهم به‌صورت مستمر انجام می‌شود.
 
وی افزود: ما مصمم هستیم با ارائه بسته‌های خدماتی متنوع و راه حل‌های مالی منطبق با نیاز شرکت ها و پروژه‌های توسعه محور واحدهای تولیدی، نقش خود را در کمک به پیشبرد این صنعت به خوبی ایفا کرده و در تمامی سطوح در کنار مجتمع های تولیدی، صنعتی و پتروشیمی باشیم.

لینک کوتاه
صنعت نفت بانک ملی

اخبار مرتبط

نظرات شما