یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تاخیر خودروسازان در تحویل خودرو به مشتریان خود در موعد اعلامی انتقاد کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، فتح الله توسلی نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 صحن مجلس در نطق میان دستور خود سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت و از اجرای عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق حمایت کرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولین باید از محیط گلخانه ای خارج شوند و واقعیت های جامعه را ببینند، گفت: به عنوان خادم مردم باید مواردی را یادآوری کنم؛ از جمله این موارد کمبود نیروی انسانی در جامعه پزشکی است.
 
این نماینده مجلس مشکل کشاورزان در تامین سوخت، اتخاذ تصمیمات ناهماهنگ با شرایط کشاورزان کشور در تهران، کم بودن حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور را دچار دیگر مواردی عنوان کرد که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
 توسلی با بیان اینکه وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها قابل قبول نیست، اظهار کرد: افزایش قیمت ارز قابل پذیرش نیست و همه باید به وظایف خود عمل کنند؛ سازمان توسعه تجارت در این زمینه غیر پاسخگو است و به وظایف خود به خوبی عمل کند.
 
 وی همچنین با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، خطاب به علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر محترم صنعت معدن و تجارت من شما را یکی از وزرای با سابقه و توانمند می‌دانم اما بارها عرض کردم وضعیت خودرو پاشنه آشیل وزارت صمت است و آیا وزیر از وضعیت خودرو و کیفیت و قیمت آن اطلاع دارید؟
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: شرکت های خودروسازی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کس پاسخگو نیست؛ آقای وزیر می‌دانید مردم باید از هفت ماه قبل خودرو را تحویل می‌گرفتند اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند و در نهایت می‌شنوند که این خودرو مورد نظر شما موجود نیست؟

لینک کوتاه
خودروسازان خودرو مشتریان

اخبار مرتبط

نظرات شما