کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی سرد و کم رطوبت تا اواخر هفته در استان فعال است، بارش از امشب و فردا در استان افزایش می‌یابد.

به گزارش نسیم اقتصاد، استان همدان، محمدحسن باقری شکیب کارشناس مسئول سازمان هواشناسی استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر افزود: بارش خفیف و پراکنده برف در بخش‌هایی از مناطق شرقی و ارتفاعات استان تا اواخر روز سه شنبه پیش بینی می‌شود.
 
وی گفت: از سه شنبه شب موج دیگری از بارش‌ها استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه بارش برف با شدت بیشتری به نسبت روزهای گذشته در اقصی نقاط استان به تناوب پیش بینی می‌شود و از روز پنجشنبه با کاهش ابرناکی سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.
 
کارشناس ارشد اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: برودت هوا و کاهش دما تا اواخر هفته شدت بیشتری خواهد داشت و کمینه دما تا روز جمعه به 12 درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.
 
باقری شکیب با اعلام اینکه برای پایان وقت امروز و فردا، هشدار هواشناسی سطح نارنجی اعلام شده، یادآور شد: پیرو هشدار صادره، با خروج سامانه بارشی کاهش محسوس دما و یخبندان را طی روزهای پنج شنبه و جمعه در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

لینک کوتاه
بارش برف افزایش کاهش محسوس دما

اخبار مرتبط

نظرات شما