شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش 1170 واحدی مواجه شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش 1170 واحدی مواجه شده است، ارزش معاملات خرد عدد 974 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.
 
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش 1,329 میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای چهاردهمین روز متوالی با ثبت رقم 107 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.
 
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از 520 میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای دومین روز متوالی 143 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.
 
ارزش صف‌های خرید 85 میلیارد تومان است که کاهش 77 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش 23 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده 259 میلیارد تومان قرار دارد.

لینک کوتاه
شاخص کل بورس معاملات سه‌شنبه معاملات صندوق‌های درآمد ثابت

اخبار مرتبط

نظرات شما