رییس پلیس راهور فراجا گفت: در نوروز امسال مدیریت و کنترل سرعت متوسط به طور دقیق رصد و اعمال خواهد شد و هیچ گذشت و اغماضی نخواهد شد و رانندگان مرتکب تخلفات پر خطر در نوروز از سفر باز خواهند ماند.

به گزارش نسیم اقتصاد، سردار سید تیمور حسینی در هفتاد و نهمین نشست هماهنگی طرح های نوروزی با اشاره به افزایش چهار درصدی تردد در طرح نوروزی سال گذشته به جان باختن 1 یک و 217 نفر در نوروز اشاره کرد و اظهارداشت: امسال موضوع سرعت متوسط با دقت هرچه تمام تر رصد ومدیریت خواهد شد.
 
وی با تاکید بر بستن کمربند ایمنی و رعایت قوانین، افزود: ساعت پیک تصادفات به طور جدی از سوی پلیس راهور پیگیری خواهد شد و با متخلفین برابر قانون و بدون گذشت برخورد می شود.
 
رییس پلیس راهور همچنین با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 24 اسفندماه اجرایی می شود، افزود: در طرح نوروزی بیش از 87 هزار نفر از دستگاههای مختلف مجری طرح نوروزی خواهند بود.
 
سردار حسینی با تاکید بر توقف تمامی طرح های عمرانی در محورهای کشور تا حد مقدور گفت: بخش قابل توجهی از عوامل تصادفات به مسئولیت اجتماعی رانندگان و مسافران باز می گردد که باید با اطلاع رسانی مستمر و گسترده این فرهنگ سازی انجام شود.
 
وی از مردم خواست تا در حد مقدور از سفر شبانه خودداری کنند و توصیه کرد که زمان رانندگی نباید بیش از 2 ساعت متوالی باشد.
 
وی کاهش تصادف را در گرو رعایت دقیق قانون از سوی مجریان و هوشیاری و مسئولیت پذیری مردم در سفر دانست ‌ افزود: باید همه دستگاهها نسبت به هشدار دستگاههای متولی واکنش سریع داشته و بی توجهی در این زمینه پذیرفتنی نیست و پلیس در راس این مسئولیت قرار دارد.
 
وی به معاینه فنی تمامی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی تاکیدکرد و افزود: بدون داشتن برگه معاینه فنی، از تردد تمامی وسائل نقلیه جلوگیری می شود.
 
رییس پلیس راهور بر نیاز مبرم ارتباط تنگانگ پلیس و دیگر متولیان خدمات سفر با مردم تاکید کرد و گفت: باید لحظه به لحظه اطلاعات در اختیار متولیان امر قرار گیرد.

لینک کوتاه
کنترل سرعت خودرو نوروز رانندگان پرخطر

اخبار مرتبط

نظرات شما