علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس طی حکمی از سوی مهدی دوستی استاندار هرمزگان به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و HSE صنایع غرب بندرعباس منصوب شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس طی حکمی از سوی مهدی دوستی استاندار هرمزگان به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و HSE صنایع غرب بندرعباس منصوب شد.
 
در این حکم خطاب به «علیرضا جعفرپور» آمده است: در راستای ایجاد وحدت رویه، هماهنگی و مدیریت واحد شرایط اضطرار و با عنایت به مراتب، تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و HSE صنایع غرب بندرعباس» منصوب می شوید.
 
انتظار می رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و با هماهنگی مدیران محترم شرکت ها و صنایع مستقر در غرب شهر بندرعباس نسبت به انجام امور محوله کوشا باشید.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی و انجام ماموریت های محوله موفق و سربلند باشید.

لینک کوتاه
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس فرمانده ارشد پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

اخبار مرتبط