همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،حمید رضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران و هیات همراه در مرکز ارتباط مردمی این بانک حضور یافتند و در ارتباط مستقیم و بی واسطه تلفنی،به سوالات و دغدغه های مشتریان پاسخ دادند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هیات همراه در راستای تکریم مشتریان و ارتباط بی واسطه با مشتریان، پاسخگوی سوالات و مشکلات آنان درباره موضوعات انفورماتیک و خدمات الکترونیکی بانک بودند.
 
مختاریان در این بازدید طی سخنانی گفت:بانک ملی ایران دارای بیشترین مشتری خرد در کشور است و از این رو تعداد تماس تلفنی مشتریان با این مرکز در مقایسه با سایر بانک ها، قابل مقایسه نیست.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز ارتباط مردمی بانک،تاکید کرد:روند ارتباط در این مرکز نیاز به بازمهندسی دارد از این رو باید با ایجاد«سی.آر.ام بازاریابی  و پشتیبانی» و مرکز «سرویس سنتر» در راستای پاسخگویی موثر و پویا به مشتریان به منظور افزایش رضایت عمومی  و جذب مشتریان طلایی اقدام کرد.
 
مختاریان ادامه داد:مرکز ارتباط مردمی،خط مقدم بانک ملی ایران است و بدون تقویت آن نمی توان رضایت مشتریان را کسب کرد.
 
مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستم ها نیز امروز  به همراه معاونان و کارشناسان پاسخگوی سوالات مشتریان بودند.
 
گفتنی است مرکز ارتباط مردمی بانک با هدف هر چه مفیدتر شدن ارتباط مشتریان و بانک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر،امکان گفت و گوی مستقیم مدیران و مشتریان را فراهم کرده است.
 
علاوه بر این، کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت 8 تا 21 پاسخگوی مشکلات مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی بانک هستند.در این باره مشتریان می توانند با شماره 64140-021 ، تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه
بانک ملی ایران مشتریان معاون فناوری اطلاعات

اخبار مرتبط

نظرات شما