معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: علم مدیریت در واقع پاسخگویی به مصارف با وجود منابع محدود بوده که محصولات رونمایی شده توسط شرکت های دانش بنیان در این آیین نمونه بارز این مهم است.

به گزارش نسیم اقتصاد، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز دوشنبه در بازدید از نخستین نمایشگاه کسب و کار و دستاوردهای دولت مردمی در استان سمنان(روایت پیشرفت) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه به معنای واقعی کلمه، روایت پیشرفت است، گفت: خدا را شاکریم که با حضور شرکت های دانش بنیان، خدماتی، صنعتی و تمامی کسانیکه دستی بر علم و اقتصاد دارند، شاهد شکوفایی این حوزه در کشور هستیم.
 
وی ادامه داد: استان سمنان الحمدالله در مسیر پیشرفت و توجه به علم و شرکت های دانش بنیان جزو استان های پیشتاز در کشور است.
منصوری ضمن تشکر از استاندار، معاون اقتصادی استاندار و تمامی دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، بیان داشت: دانش بنیان به معنای واقعی کلمه اتکا به جوانان و ظرفیت های داخلی، توانمندی نخبگان و نبوغ ملی در حل و فصل مسائل و مشکلات کشور است.
سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این بازدید تصریح کرد: در تمامی زنجیره های تولید، ارزش و عرضه، هریک وظیفه جداگانه و نقشی تاثیر گذار دارند که ما هم به عنوان دولت از خانواده تولید و صنعت، جریان دانشگاهی و تولید علم و دانش بنیان به بهترین شکل حمایت خواهیم کرد.
وی در باب شرکت های دانش بنیان و علم مایه عنوان داشت: بحمدالله به لطف خداوند و توانمندی نخبگان کشور، امروز در این حوزه پیشرفت بسیاری داشتیم و در ادامه نیز مسیر رشد کشور را پر شتاب تر از قبل دنبال می‌کنیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: در حوزه توجه به صنعتگران و تولیدکنندگان، رئیس جمهور به صورت ویژه توجه خاصی داشته و ساعت ها جلسات پیگیری و رفع مشکلات برای این گروه با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می شود.

لینک کوتاه
معاون اجرایی رئیس جمهور دانش بنیان ها علم مدیریت محسن منصوری