شرکت پتروشیمی نوری در بیست و ششمین سال همایش صد شرکت برتر کشور با کسب رتبه ی سیزدهم بالاتر از سایر شرکت های پتروشیمی فعال در ایران قرار گرفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، بیست و ششمین همایش شرکت های برتر ایران بر اساس رتبه بندی IMI-100 روز دوشنبه دوم بهمن ماه، با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر عباس علی‌آبادی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، معاونین و جمع کثیری از مدیران بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این همایش که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی و مرکز رتبه بندی شرکت های برتر، و با هدف معرفی شرکت های برتر ایران، افزایش سطح همکاری بین شرکت های دولتی و خصوصی کشور، ایجاد زمینه تعامل بیشتر مدیران و سیاست گذاران، گسترش رقابت سالم بین بنگاههای اقتصادی و شفاف سازی فضای کسب و کار برگزار می شود، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر مبنای اطلاعات مالی سال 1401، بالاتر از سایر شرکت های پتروشیمی کشور، و رتبه ی سیزدهم صنایع کشور در بین صد شرکت برتر ایران کسب نماید.
گفتنی است این شرکت در سال گذشته نیز به دلیل تداوم روند افزایشی شاخص های اقتصادی و بهره وری در طول چهار سال ما قبل آن توانسته بود تندیس و لوح شرکت پیشرو را از این همایش معتبر ملی کسب نماید.

لینک کوتاه
پتروشیمی نوری شرکت پتروشیمی کشور شرکت برتر ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما