نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.

به گزارش نسیم اقتصاد، نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه درباره روند شاخص کل بورس و زدن سقف‌های جدید قیمتی به مهر گفت: به طور کل بعد از مدت‌های زیادی توجه به بازار جلب شد و تقاضا از عرضه پیشی گرفت و همین عامل باعث روند صعودی خوبی پیش بگیرد.
 
وی ادامه داد: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
 
این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: از سوی دیگر دولت باید توجه داشته باشد هرگونه تأثیر منفی که بر بازار سرمایه بگذارد باعث خواهد شد تا پول‌های سرگردان وارد سایر بازارها خواهد شد.
 
رجایی افزود: به طور کلی بعد از شکست شاخص باید شاهد پولبکی به مقاومت شکسته شده بودیم که این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ داد و در نتیجه می‌توان سال بسیار خوبی را برای بورس متصور بود
 
به گفته این کارشناس بازار سرمایه در حال حاضر مهمترین مقاومت بورس در حدود 2,220 است و سهامداران بهتر است به جریان پول توجه داشته باشند تا از موج صعودی پیش رو استفاده کرده و بهترین دستاورد ممکن را به دست آورند.
 
رجایی در پایان گفت: از سوی دیگر با توجه به اینکه هسته اصلی بورس ایران کامودیتی محور است و همچنین کاهش خاصی را برای دلار متصور نیستیم سطح تقاضا قطعاً مطلوب خواهد بود.

لینک کوتاه
بورس مقاومت بورس شاخص کل

اخبار مرتبط

بورس منفی شد

بورس منفی شد

شاخص کل بازار سرمایه امروز 10 هزار و 847 واحد افت کرد و در کانال دو میلیون 208 هزار واحدی... 22 اردیبهشت 1403

نظرات شما