27 خرداد 1405
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت و اعمال قانون بیش از 212 هزار فقره تخلف حادثهساز در معابر پایتخت از ابتدای سال 1405 تاکنون خبر داد و گفت: رانندگان متخلف علاوه بر جریمه، با ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه خود مواجه میشوند و در صورت تکرار تخلفات، محدودیتها و محرومیتهای قانونی برای آنان اعمال خواهد شد.