2 اردیبهشت 1405
محسن ذبیحی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر درباره وضعیت خرابیهای شبکه برق بیان کرد: خرابیهای ما دو دسته بودند؛ یکسری خرابیها همانجا توسط همکاران برطرف شد و شبکه به حالت عادی برگشت. اما یکسری خرابیها از جنس آسیب به تجهیزات و شبکهها بود. این موارد در همان زمان توسط همکاران از طریق مانور شبکه و جابجایی بار روی خطوط همجوار مدیریت شد و مشترکان مجدداً برقدار شدند، اما در این بازه زمانی نیازمند جایگزینی تجهیزات و رفع خرابیهای ناشی از این آسیبدیدگیها هستیم.