30 اردیبهشت 1405
مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جیئیسیاف) که امروز بهعنوان یکی از تأثیرگذارترین نهادهای بینالمللی در حوزه انرژی شناخته میشود، ربع قرن پیش با ابتکاری هوشمندانه در تهران متولد شد. این مجمع در حالی به سوی آینده گام برمیدارد که بازخوانی سیر تحول آن، از ساختار اداری در دوحه تا تغییرات در فهرست اعضا، نشاندهنده بلوغ سیاسی و فنی آن است.