مترو و اتوبوس در پایتخت رایگان شد؟!

سخنگوی شهرداری تهران با تشریح جزئیات طرح رایگان شدن دائمی مترو و اتوبوس، گفت: می‌توان این امکان را به عنوان یک حق طبیعی برای آن‌ها در نظر گرفت تا در ازای پرداخت حقوق شهروندی، از خدمات شهری از جمله حمل‌ونقل به صورت رایگان استفاده کنند. البته در مطالعات، این موضوع هم مطرح شد که ممکن است این طرح شامل همه مردم نیز شود