21 خرداد 1405
واحد شماره 2 نیروگاه برق بعثت، پس از رفع نشتی کندانسور، اصلاح پره های توربین، رفع نشتی هیتر فشار قوی، بالانس CWP و اجرای مجموعهای از اقدامات فنی و تعمیراتی، در کمتر از 48 ساعت انجام و مجدداً واحد وارد مدار تولید و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.