دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

پویش نبض انرژی باید به یک نهضت ملی برای مصرف آگاهانه انرژی تبدیل شود

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف انرژی تنها از مسیر فرهنگ‌سازی و مشارکت مردم امکان‌پذیر است، گفت: پویش «نبض انرژی» با فراهم کردن ،آموزش، مشارکت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری عمومی، می‌تواند نقش مهمی در کاهش اتلاف انرژی، حفظ تولید، جبران ناترازی انرژی و صیانت از منابع ملی ایفا کند.

مدیریت مصرف بدون کاهش رفاه مردم با پویش نبض انرژی

مدیر بهینه‌سازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام عبور اعضای پویش «نبض انرژی» از مرز 430 هزار عضو تأکید کرد: این پویش تلاش می‌کند بدون کاهش سطح رفاه خانواده‌ها، مصرف انرژی را مدیریت و از منابع موجود به شکل صحیح‌تری بهره برد.