دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

کاهش 340 میلیون مترمکعبی مصرف گاز با پویش «نبض انرژی»

مدیر بهینه‌سازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه پویش «کاهش 10درصدی مصرف انرژی» به‌عنوان راهبرد مدیریت مصرف انرژی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اجرا شده است، گفت: کاهش حدود 340 میلیون مترمکعبی مصرف گاز از ابتدای آغاز به کار این پویش تاکنون ثبت شده است.

منافع حاصل از مدیریت مصرف گاز در بهبود معیشت مردم اثرگذار است

رئیس‌جمهوری گفت: گازی که امروز برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها مصرف می‌شود، در صورت مدیریت مصرف داخلی، قابلیت ایجاد درآمدهای قابل‌توجهی برای کشور دارد و منافع حاصل از آن می‌تواند به صورت مستقیم در بهبود معیشت و رفاه عمومی مردم اثرگذار باشد.

امضای قرارداد با 75 شرکت کارور به‌منظور بهینه‌سازی مصرف گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از امضای قرارداد 75 شرکت کارور با شرکت‌های گاز استانی خبر داد و اعلام کرد: توسعه همکاری با شرکت‌های کارور یکی از رویکردهای مهم شرکت ملی گاز ایران در اجرای سیاست‌های بهینه‌سازی مصرف است.

گلوگاه‌های اتلاف انرژی شناسایی می‌شود/ آمادگی 22 شرکت برای بهینه‌سازی و مدیریت مصرف گاز

مسئولیت وزارت نفت در رویکرد نوین مدیریت انرژی دیگر پشت رگولاتور خانه‌ها تمام نمی‌شود. حالا «کارورهای انرژی» با ورود به قلب مصرف، موفق شده‌اند مصرف 14 مترمکعبی یک‌ خانه را به 4 مترمکعب برسانند؛ مسیری که صرفه‌جویی را از توصیه اخلاقی به «دارایی ارزشمند» در بورس تبدیل کرده است.

اجرای 14 طرح بهینه‌سازی مصرف گاز در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از اجرای 14 پروژه بزرگ بهینه‌سازی مصرف گاز با عاملیت شرکت‌های کارور نوع 2 خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه بهینه‌سازی مصرف گاز با 4 شرکت کارور در البرز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از امضای تفاهم‌نامه‌ای با چهار شرکت کارور به‌منظور اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی در این استان خبر داد.

صف‌آرایی 52 شرکت کارور برای بهینه‌سازی مصرف گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اعلام صدور اعتبارنامه موقت برای 52 شرکت متقاضی کاروری گاز، این اقدام را سرآغاز فصلی نو در «بهینه‌سازی مصرف گاز» دانست.