3 خرداد 1405
مدیر بهینهسازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه پویش «کاهش 10درصدی مصرف انرژی» بهعنوان راهبرد مدیریت مصرف انرژی در قالب مسئولیتهای اجتماعی اجرا شده است، گفت: کاهش حدود 340 میلیون مترمکعبی مصرف گاز از ابتدای آغاز به کار این پویش تاکنون ثبت شده است.