پویش نبض انرژی باید به یک نهضت ملی برای مصرف آگاهانه انرژی تبدیل شود

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف انرژی تنها از مسیر فرهنگ‌سازی و مشارکت مردم امکان‌پذیر است، گفت: پویش «نبض انرژی» با فراهم کردن ،آموزش، مشارکت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری عمومی، می‌تواند نقش مهمی در کاهش اتلاف انرژی، حفظ تولید، جبران ناترازی انرژی و صیانت از منابع ملی ایفا کند.