معاون وزیر نیرو با رد شایعات مربوط به مراجعه مشترکان خانگی به بورس انرژی گفت: مشترکان خانگی به ویژه مشترکان داخل الگوی مصرف، اصلاً نباید به بورس مراجعه کنند. آنچه در آییننامه آمده مربوط به مشترکان بالای 150 کیلووات است که مشترکان عمده و غیرخانگی هستند.