بستههای تشویقی وزارت نیرو برای مشترکان کممصرف؛ مشترکان خانگی برق نیازی به مراجعه به بورس ندارند
معاون وزیر نیرو با رد شایعات مربوط به مراجعه مشترکان خانگی به بورس انرژی گفت: مشترکان خانگی به ویژه مشترکان داخل الگوی مصرف، اصلاً نباید به بورس مراجعه کنند. آنچه در آییننامه آمده مربوط به مشترکان بالای 150 کیلووات است که مشترکان عمده و غیرخانگی هستند.


