وام ودیعه مسکن، تسهیلاتی سنگین برای خانوارها نیازمند؛ مستأجر تهرانی میان اجاره و اقساط گیر کرده‌اند

دولت برای کاهش فشار بر مستأجران، سقف وام ودیعه مسکن را در سال 1405 با افزایش 36 درصدی به 365 میلیون تومان برای شهر تهران و 75 میلیون تومان برای مناطق روستایی رساند؛ اما نرخ سود 23 درصد همراه با دوره بازپرداخت 60 ماهه، عملاً این تسهیلات را برای بسیاری از خانوارهای نیازمند غیرقابل استفاده کرده است.