رئیسجمهوری گفت: گازی که امروز برای تأمین سوخت نیروگاهها مصرف میشود، در صورت مدیریت مصرف داخلی، قابلیت ایجاد درآمدهای قابلتوجهی برای کشور دارد و منافع حاصل از آن میتواند به صورت مستقیم در بهبود معیشت و رفاه عمومی مردم اثرگذار باشد.
مسئولیت وزارت نفت در رویکرد نوین مدیریت انرژی دیگر پشت رگولاتور خانهها تمام نمیشود. حالا «کارورهای انرژی» با ورود به قلب مصرف، موفق شدهاند مصرف 14 مترمکعبی یک خانه را به 4 مترمکعب برسانند؛ مسیری که صرفهجویی را از توصیه اخلاقی به «دارایی ارزشمند» در بورس تبدیل کرده است.