27 اردیبهشت 1405
رئیسجمهوری گفت: گازی که امروز برای تأمین سوخت نیروگاهها مصرف میشود، در صورت مدیریت مصرف داخلی، قابلیت ایجاد درآمدهای قابلتوجهی برای کشور دارد و منافع حاصل از آن میتواند به صورت مستقیم در بهبود معیشت و رفاه عمومی مردم اثرگذار باشد.