دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

آموزش و مشارکت زنان؛ محور اصلی ترویج مدیریت مصرف انرژی

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو با تأکید بر نقش اثرگذار زنان در اصلاح الگوی مصرف انرژی، گفت: استفاده از ظرفیت زنان در خانواده، صنعت و جامعه می‌تواند به یکی از پیشران‌های اصلی مدیریت مصرف و عبور موفق از شرایط اوج بار تابستان تبدیل شود.

سومین نشست پویش ملی «25 درجه» با تأکید بر نقش زنان و شبکه‌های مردمی در مدیریت مصرف انرژی برگزار شد

مدیرکل فرهنگی اجتماعی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواد و سرپرست اداره‌کل روابط عمومی، امور بین‌الملل و مطالعات اجتماعی شرکت توانیر در سومین نشست پویش «25 درجه» بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت زنان، خانواده‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و شبکه‌های فرهنگی برای ترویج مدیریت مصرف انرژی و عبور موفق از اوج بار تابستان تأکید کردند.

قدردانی رئیس‌جمهوری از وزارت نفت در مدیریت مصرف انرژی طی زمستان گذشته

رئیس‌جمهوری با قدردانی از اقدام‌های وزارتخانه‌های نفت، نیرو و کشور در مدیریت مصرف انرژی طی زمستان گذشته گفت: عبور موفق از دوره اوج مصرف نیازمند تداوم سیاست‌های مدیریت مصرف و تبدیل نهضت بهینه‌سازی مصرف انرژی به یک فرهنگ عمومی و رفتار سازمانی پایدار در سراسر کشور است.

مدیریت مصرف انرژی ضامن تداوم تولید و ارزآوری کشور است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، صنعت پتروشیمی را قلب تپنده ارزآوری و اشتغال در کشور دانست و گفت: باید با مدیریت صحیح مصرف در بخش‌های غیرمولد، سوخت مورد نیاز صنایع ازجمله پتروشیمی را تأمین کنیم تا چرخه اقتصاد و تولید ثروت در کشور دچار وقفه نشود.