نسخه تازه مدیریت بحران آب در تهران؛ جزئیات برنامه اعلام شد

مسئولان آبفای تهران امیدوارند با تجهیز واحدهای مسکونی به ادوات کاهنده مصرف، بخش قابل‌توجهی از مصرف مازاد آب در پایتخت کنترل شود. لازم به ذکر است که این تجهیزات بدون کاهش رفاه خانوار، مصرف آب را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهند؛ به‌گونه‌ای که استفاده از سرشیرها و سردوش‌های کاهنده مصرف می‌تواند تا 30 درصد و در برخی موارد حتی بیشتر، مصرف آب خانوار را کاهش دهد.